سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشقولانه
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]

نویسنده: محمد حسین اصفهانیان  یکشنبه 87/3/12  ساعت 9:45 عصر

خدایا...!


 


خدایا،من عشق به توراهم ازتومی خواهم وعشق به عاشقانت راوعشق به هرکاری که مرابه تونزدیک کند.


 


خدایا...


 


خدایا،مراراهی ده که فقط به درخانه توتوانم آمد.


 


دستی،که فقط درخانه توتوانم کوفت.


 


خدایا،من راچشمی ده که فقط گریان توباشدوسینه ای که فقط سوزان تو.


 


به من نگاهی ده که جزروی تونتوانم دید.


 


وگوشی که جزصدای تونتواندشنید.


 


خودت رامعشوقترین من قرارده، مراعاشقترین خویش.


 


خدایا،چشم جویبارعشق مرابه تماشای دریایت روشنی ده.


 


مبادادل من اسیرکوی دیگری شودوپیشانی محبت من برخاک دیگری بساید.


 


خدایامرغ دلم دردام توست،مباداکه یادآشیان دیگری کند.


 


خدایا...


 


همزمان بارشدگیاه محبتت درباغچه دلم هرچه هرزه گیاه است ازریشه بخشکان.


 


خدایا...


 


نکندکه روی ازمن بتابی ونشودکه نگاه حیران مرامنتظربگذاری


 


ای پاسخ دهنده وای اجابت کننده


 


ای باغبان باغ رحمت،ای عزیزومهربانم،ای خدای بی همتای من روی ازمن برمتاب.

 

 

برو




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خدایا،من عشق به توراهم ازتومی خواهم
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت




تعداد کل بازدید
17661
تعداد بازدید امروز
3
تعداد بازدید دیروز
7

درباره خودم
عشقولانه لوگوی خودم
عشقولانه

لوگوی دوستان
















آرشیو
بهار 1387


اشتراک